Låtsaslov

Hej!

Denna vecka har vi studievecka. Den ni! En hel vecka av studiedagar :D Det är inte dåligt! Så jag har låtsaslov. Imorgon eller övermorgon åker jag till Göteborg. Måste hinna köra en sväng först. Appropå det så måste jag börja plugga lite mer teori! Idag ska jag kanske göra det om jag får tid över. Hur som helst. Nu ska jag skriva en textanalys. En artikel eller liknande. Inte så rasande roligt, men det måste väl göras antar jag... Väntar besked från jobbet på Clas Ohlson. Hoppas verkligen att jag får det, men jag känner mig mer och mer tveksam... Vet inte varför dock, men så är det väl. Bättre att inte hoppas liksom. Efter intervjun kändes det väldigt bra, men nu vet jag inte längre. Ska ringa Framtidsmusseet också. Skulle jag kunna göra idag, faktiskt. Kolla om de tar emot några sommarvikarier eller hur de gör.

Nog om jobb. Igår hade jag min avslutningskonsert i instrument 3. Inte C som jag trodde att det hette... Pinsamt. Men men, det var väl inte hela världen. Jag gjorde fel på ett ställe, blev lite nervös och fick en blockad i hjärnan. Fingrarna ville inte göra, men jag tog mig förbi det stället också och fick till slutet i alla fall. Det som inte blev kändes bra så jag känner mig ganska nöjd ändå måste jag säga. Skönt att det är över!

Nu är det vår! Snart maj och snart är det verkligen studenten. Känns kul och läskigt! Men först är det Barcelona med klassen :D Fem dagar blir vi borta, det ska bli askalas:D:D Innan dess är det ganska mycket kemi och svenska som ska göras och det är vad jag ska göra denna vecka. Jag har en önskan om att bli klar till vecka 20 och lämna de två sista till kompleterning. Vor väldigt skönt. Men det betyder att jag måste lägga upp växeln lite de tre kommande veckorna. Svenskan är inga probelm, den är bara att följa planerningen men alla kemi måste jag tvinga mig själv för att göra lite mer på. Men det ska nog gå så bra så :) Kan inte bestämma mig hur jag ska göra bara. Men men, det får vi se, ska jag lägga upp en planerning nu.

Nej, nu ska jag pysa. Ha det så fint alla!

KRAMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0