MÅNDAG

Hej!

Nu har jag jobbat, läst klart min bok Nattfåk, lagat mat och pratat lite med Harald. Sedan har somnat i duschen för andra gången på denna sommaren. Man blir trött av att jobba :) Och sen är det varmt och avslappnande i vattnet och så vaknar man plötsligt och inser att vattennivån har stigit betydligt sen sist.

Tja, annars händer det inte så mycket. Jag är väldigt trött när jag kommer hem men får ändå lite gjort om dagarna när jag kommer hem.

Jag jobbade i helgen och så träffade jag Vicki, Edith och Anna. Jag påbörjade också boken Nattfåk som är en av alla böcker som hon gav mig i studentpresent. Hon ger mig alltid böcker, bra böcker. Nattfåk var i alla fall en spännande spökdeckare som utspelade sig på Öland. Namnet syftade på fåk som är en väldigt stor storm kom tydligen ska komma till Öland varje vinter. Läsvärd men inte fantastisk :)

I helgen åker jag och hälsar på Harald :) Vi ska ut till Skaftö, det ska bli mysigt! Annars i veckan ska jag försöka få lite FUF-saker gjorda och sen ska jag jobba. Det är vad som står på schemat. OCH SÅ MÅSTE JAG STÄDA! Ja, det måste jag faktiskt. Det ser ganska illa ut här nu så det är dags.

Nu ska jag skrivia lite mail och sånt.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0