Färdig!

Hej!

Nu är jag färdig med all kemi! YEAY!!! Men mitt sätt att tänka är nog föralltid förstört!

Som sagt är jag klar och nu sitter jag i Göteborg och väntar på att Harald ska komma hem. Den veckan som varit har varit händelserik! Eller i början var det mest kemi... Onsdagen var det LabPro-dag och jag undervisade 1:or i LabPro. I torsdags var det kemi och orkester. Kul med orkester faktiskt. Kommer sakna det! Alla människor framför allt. Det är det som gör det så extra kul att spela. Hela spelgemenskapen och spelglädjen som uppstår då!

Sen var det fredag och min födelsedag. Jag blev grattad på sängen. Det är så mysigt! Kärlek till min fina familj! I alla fall så pluggade jag kemi, åkte till skolan, missade den presentationen jag skulle hålla, men jag fick i alla fall lite saker som jag behövde köpa. Sedan åkte jag hem, fikade med Kersti och familj och sedan var det dags för förberedelser för kvällen! Jag gjorde pizzadeg och bakade kladdkaka på en timme och sen kom alla! Mycket mysigt folk. Fick träffa massa människor jag inte träffat på länge, det är alltid lika värt! Det är den bästa födelsedagen, att alla människor man bryr sig om tar sig tid för ens skull. Det är det verkligen det bästa och viktigaste med att fylla år. Klart det är roligt att få presenter. Men att få en kram extra alla leenden och lite extra tid från de man tycker extra mycket om, det kan inte pengar betala!

Det blev ganska sent, vilket i och för sig var bra eftersom att det är tecken på att alla andra också hade kul! Men problemet var att jag var tvungen att packa efteråt och ta hand om disken. Detta gjorde att jag kom i säng typ halv tre. Fyra timmar senare gick jag upp och mamma skjutsade mig till Borlänge och lämnade mig på tåget till Stockholm. Där skulle jag på distriksutbilding. Alltid kul att träffa fuffare och jag har lärt känna massa människor mycket bättre nu! :D:D Sedan har jag lärt mig massor som jag tänker ta med mig i mitt arbete med Bergslagen och det är massa människor som vill hjälpa till! Fhett med mjäh! Det blir jag också så lycklig av!

Sedan åkte jag och Harald till Göteborg. Med honom är t.om. tågresor underbara! Kom igår och idag har jag pluggat kemi och fixat lite inför balen. Nu är nästan klar med skolan. Känns mycket bra!!! Känner mig väldigt nöjd fakitiskt. Sedan är det väl lite kompletteringar innan jag är helt klar, känner mig nog inte helt färdig förrän den 29e maj, men jag behöver inte känna någon stress i alla fall! Fhett med mjäh! Och jag kan koncentrera mig på Bergslagen eftersom att jag är pepp på det nu. Denna vecka blir det Bergslagen som ligger fokus och sedan nästa vecka komplettering och konserter. Sedan är det Barcelona och studentveckan!

IIIIIIIIHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det var mitt lilla glädjetjut! JAG ÄR SÅ LYCKLIG OCH JAG ÄLSKAR MITT LIV! Jag tror visst att dopamin stimuleras av att lämna in kemi också! ^^ Jag är förstörd för evigt, men det är så coolt, så det gör inget!

PUSS PÅ ER

Kommentarer
Postat av: Anna

Puss på dig! :D

2009-05-18 @ 21:02:50
URL: http://aravi.blogg.se/
Postat av: Nellie

Åh, Sanna du är underbar! Grattis i efterskott, eftersom jag inte har sett dig runt din födelsedag. Och grattis til att du är färdig med kemin. :)

Hoppas att du har det bra där nere.

Kram

2009-05-19 @ 19:05:24
URL: http://nelliess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0