Torsdag

Hej mina kära vänner!

Idag är det torsdag och den har spenderats i Göteborg. Harald har pluggat hela dagen så jag har fått gjort en massa med Bergslagen :) Det är tur att han har massa kvar att göra så jag får lite gjort ;) Annars hade jag haft så vansinnigt tråkigt. Men men, nu är han snart klar. Han skulle vara klar vid fyra... Hmmm... Snart går jag ut utan honom! ;) Nejdå, men det är jättefint ute:D

Åker hem imorgon. Kommer hem vid 19.00. Sedan ska jag planera mig vecka och SNART TAR JAG STUNDENTEN :D:D:D:D:D

Yeay! Livet är underbart och kemin har också gått bra hittills och jag oroar mig inte lika mycket för det betyget längre!

Ha det fint!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0