Tråklördag

Hej!

Idag har varit en tråk och duktighets dag. Jag gick upp klockan 9.00. Åt frukost och sånt till 10.00. Pluggade kemi till klockan halv fem (6,5 timmar!!!) Sedan dess har jag lagat mat. Plockat disk, tvättat och hängt två tvättar tvätt och hittat en enkrona från 90 till studenten. Sen har jag städat mitt rum och badrummet. Allt för att slippa göra klart det sista på kemi. Verkligen bajs på kemi just nu. Jag är så utled på det! Men imorgon behöver jag inte plugga. För tro det eller ej. De där 6,5 timmarna blev ganska produktiva och jag är klar med allt utom två frågor. Jag gjorde en hel blankett på ett dygn. Inklusive sömn! Det känns bra! Det värsta är att jag bara är halvvägs. För jag har en blankett och en fördjupning kvar. Men jag har ju som sagt fåt undan hälften och sen har jag gjort klart alla mina arbeten på gymnasiet! Så jag ska väl inte grina. Plus att jag har en redovisning nästa vecka, men den har jag redan förberet så det är klart! Kanske att jag borde skriva upp ett punktmanus också. Sedan lovade jag att fixa med en grej för ettorna på onsdag. Det tar typ hela dagen. Men jag fick uppskov på fördjuningen till måndagen för att onsdagen gick bort, så det var lugnt :) Fast jag skulle ändå behöva vara klar med den andra blanketten till på tisdag... För jag behöver torsdag till fördjupningen och fredagen tänkte jag fira min födelsedag. Sedan åker jag på utbildning lördag-söndag. Men jag får skriva lite då också. Men det vore ändå skönt att ha hela torsdagen till fördjupningen liksom så att man kan kolla över material. Det är nog det som kommer ta mest tid. Plus att man ska sätta sig in i hur det funkar, men det ska nog bli bra. Jag lämnar in vad jag har på måndag. Så enkelt är det. Sedan är det bara kompletteringar kvar! :D:D:D Nu är det nära! Tänk var glad jag ska vara den 29e! Och gärna innan dess:) Nej, nu har jag peppat upp mig för att göra klart detta!
 
PUSS

Kommentarer
Postat av: Edith

Varför ska man ha en enkrona från 90 till studenten?

Har jag missat nåt?



Kram! Vi ses på fredag!

2009-05-11 @ 21:55:47
URL: http://edith.eddan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0