v. 19

Hej!

Harald är borta och jag ersätter honom med kemi och Damien Rice, detta är väl vad som kan spegla min vecka ganska väl. Jag går upp på morgonen, sätter mig på bussen lyssnar på Damien, kommer till skolan, pluggar kemi eller annat, lyssnar på musik när jag inte stör andra. Åker hem, gör något, träffar någon i typ 2 timmer, åker hem och pluggar kemi till sent på nätterna. Just nu tar jag en paus från fettblanketten, det går segt nu, men jag håller på att processa i mitt huvud, man skriver väldigt lite, förstår väldligt lite, men tar reda på desto mer. Sedan kommer detta att gå lättare att skriva när man blivit klok på alla frågor sånt. När man läst tillräckligt mycket så att man fattar. Suck! Men jag är klar med en blankett i alla fall och det är inte orimligt att jag blir klar med den andra till på söndag. Har inte så mycket annat att göra i helgen liksom :) KEMI <3.... i alla fall när det är över.

Idag har jag faktiskt varit lite social också! Träffade Elisabet och vi komponerade min balfrisyr som jag ska göra på mig själv, det ska bli spännande! Sedan var jag på mat18.

Saknar H. Har inte pratat med honom på två dagar nu. Låter inte så mycket. Men den enda kontakten jag har haft med min pojkvän som jag har pratat med i telefon så gott som varje dag i snart ett år (bortsett från veckorna i Namibia och en dag när han fjälllvandrade) så är ett ett knappt 10-tal sms inte så mycket. Saknar honom, men det är väl bra att förstå vad man har och det gör man nog bäst genom att inte få vad man är van vid liksom :) Och man mår nog väldigt bra av att sakna också på ett sätt.

Nej gott folk. Lite mer kemi, sen sängen.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0