Blogglust

Hej!

Jag förstår inte vart den kommer ifrån, men plötsligt har jag fått lust att blogga igen!

I helgen (fredag-lördag) har jag varit på studiefrämjandets ledarskapsutvecklingskurs (L1). Det var lite annorlunda jämfört med de tidigare kurser av liknande art eftersom att de har arrangerats av Unga Forskare och det har endast varit för aktiva inom Unga Forskare. Jag tycker att det var spännande att se att trots att man kommer från så olika håll, (allt från musikprojekt till järgarexamensledare och agilityledare) så behöver en ledare ha samma egenskaper.

Även om jag inte tycker att det var väldigt mycket nytt på denna kurs så har den varit spännande för man har fått dela erfarenheter med så många andra människor från olika håll och man märker att vara bra på ledarskap behöver man inte bara vara i Unga Forskare utan också på annat håll i livet! Så jag plockar med mig mycket bra från denna kurs och tackar Studiefrämjandet och Unga Forskare för att jag får sånhär utbildning helt gratis, som jag kan bära med mig hela livet! :D

Sedan måste jag också säga att jag precis sett en fantastisk film! The notebook. Många har sagt mig att den skulle vara bra och att jag skulle tycka om den så det var väl på tiden att jag gjorde det och jag måste säga att den var över förväntan bra!

Over and out, twist and shout!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0